Kilka słów o programie

To unikalna na rynku platforma dostępna on-line umożliwiajaca min. fakturowanie i prowadzenie księgowości online.
Przedstawiamy zaawansowane rozwiązanie dla Firm oraz Biur rachunkowych, wspierające fakturowanie, księgowość, kadry i płace oraz zarządzanie magazynem.

Poznaj najważniejsze korzyści z Symfonia eBiuro

  • 5 modułów w jednej aplikacji, w jednym miejscu: książka przychodów i rozchodów, ryczałt,, magazyn, kadry i płace, majątek, OCR
  • Dostęp do danych z każdego miejsca 24h/7
  • 3 języki aplikacji: polski, angielski, ukraiński
  • 6 języków w OCR: polski, angielski, niemiecki, francuski, węgierski, rumuński
  • Niskie kosztów utrzymania infrastruktury informatycznej
  • Automatyczne aktualizacje systemu
  • Integracja z GUS VIES NBP
  • Sprawdzanie czynnego płatnika VAT
  • Sprawdzanie numeru IBAN na tzw. Białej Liście

Jak działa ?

Do korzystania z programu wymagane jest utworzenie konta na dedykowanej platformie, w tym przypadku wystarczy kliknąć w poniższy link:
Zarejestruj się w eBiurze

Rejestracja jest darmowa
Po utworzeniu konta przez 45 dni mogą Państwo korzystać z eBiura za darmo bez żadnych zobowiązań

Kluczowe funkcjonalności oprogramowania eBiuro

Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Wiemy, że często pełnisz w swojej firmie jednocześnie różne role - właściciela, dyrektora, księgowego, specjalisty ds. kadr i płac, a nawet szefa sprzedaży. Niezależnie od tego, czym aktualnie się zajmujesz, w Symfonii eBiuro masz wszystko pod ręką.


  • Wystawianie dokumentów sprzedaży m.in.: Faktura VAT, Proforma, Zaliczka, Korekta, Paragon czy Pozostały przychód - w wielu językach i walutach.
  • Baza kontrahentów i produktów (możliwość również importu własnych baz).
  • Szybka rejestracja kosztów dzięki funkcji OCR, polegającej na automatycznym odczycie dokumentów dodanych w formie skanu.
  • Wysyłka faktur mailem ze śledzeniem statusu (możliwość wysyłki wielu dokumentów w jednej wiadomości).
  • Przejrzyste zestawienie zobowiązań i należności wynikających z dodanych dokumentów wraz ze wskazaniem terminów zapłaty.
  • Dodawanie płatności do dokumentów poprzez: łączenie faktur z przelewami, rejestrowanie ręczne czy eksport danych do przelewu.
  • Możliwość wysyłania przypomnień do kontrahentów przed i po terminie płatności dokumentu oraz drukowania wezwań do zapłaty.
  • Dedykowane powiadomienia o płatnościach pozwalające na bieżąco kontrolować stan finansów firmy.
  • Dokumenty magazynowe: PZ, PW, WZ, RW wraz z korektami.
  • Inwentaryzacje: zerująca, wprowadzająca, aktualizująca.
  • Stała kontrola stanów magazynowych (z możliwością pobierania do plików PDF, XLS).
  • Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do wystawionych faktur.
  • JPK_MAG generowany na żądanie.
  • Możliwość rozliczania na KPiR lub Ryczałcie Ewidencjonowanym.
  • Deklaracje podatkowe: PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R, PIT-11.
  • Deklaracje ZUS: ZUS_DRA, ZUS_RCA, ZUS_RZA, ZUS, ZZA, ZUS_ZUA, ZUS_ZWUA.
  • e-deklaracje tj. wysyłka deklaracji bezpośrednio do urzędu skarbowego, śledzenie statusu wysyłki i pobieranie UPO.
  • Amortyzacja środków trwałych (spis z natury).
  • Wygodne prowadzenie rejestru wszystkich pracowników i zarządzanie ich danymi.
  • Wprowadzanie i generowanie wydruków umów: o pracę, zlecenia, o dzieło.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy przy umowach zlecenia.
  • Wprowadzanie do kalendarza wszystkich nieobecności, urlopów, nadgodzin.